۲۵ آبان ۱۳۸۶، ۱۳:۳۶

ویژه برنامه های دارالقرآن حرم رضوی در دهه میلاد حضرت اعلام شد

مشهد - خبرگزاری مهر: رئیس دارلقرآن آستان قدس رضوی گفت: برنامه های ویژه ای در ایام میلاد حضرت رضا(ع) از سوی دارالقرآن الکریم آستان قدس رضوی برگزار می شود.

مصطفی احمد زاده ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار مهر در مشهد در خصوص این برنامه ها گفت:  برپایی محافل انس با قرآن کریم، تلاوت قراء برتر و ممتاز بین المللی، اجرای گروه های تواشیح و مدیحه سرایی از برنامه های هفته میلاد است.

رئیس دارالقرآن آستان قدس رضوی  افزود: تلاوت ترتیل یک جزء از قرآن کریم از ساعت پنج صبح به مدت یکساعت، برپایی محافل انس با قرآن در بعداز ظهر هر روز، ترتیل نیم جزء قرآن بعد از نماز مغرب و عشاء و نیز برپایی محافل انس با قرآن ویژه خواهران در روز جمعه از برنامه های دهه کرامت در دارالقرآن الکریم است. 

وی ادامه داد: واحد هنرهای قرآنی نیز در این ایام، طراحی کتیبه ای از زیارت امین ا... به صورت طرح کاشی و نیز خطاطی و خوشنویسی احادیث و روایات گهربار حضرت رضا(ع) را به انجام خواهد رساند.

احمدزاده اضافه کرد:  همچنین برپایی جشن های میلاد حضرت رضا(ع) با حضور کودکان زائر و مجاور در واحد کودکان با اجرای برنامه های نمایش قرآنی، قصه های معارفی و کاردستی و نقاشی در جهت آشنایی کودکان با امام مهربانیها انجام می گیرد.

در همین راستا جشن های متعددی در 252 کلاس مهد الرضا (ع) در شهر مشهد و نیز 22 کلاس و شعبه مهد الرضا(ع) در شهرستانها در هفته میلاد حضرت رضا(ع) برپا می شود.


 

کد خبر 586473

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha